~ mycket som hänt & mer blir det

Hejsan! 
Var nu ett tag sen som jag bloggade, gick ju sist i skolan!
Men tog studenten i juni 2013 med en sån himla underbar klass, har kvar kontakten med dem flesta än idag. 
Jobbade 8veckor på posten i sommar, blev även erbjuden att extra jobba lite åt hultmans, så har kört en dag 6-15 från töva till ortviken, körde alltså timmer! Och det var hur roligt som helst och hoppas jag får jobba med inom det. 

För ca två-tre veckor sedan fick jag hem en ny häst, han heter Mozart och är en valack på 7år. Det är tänkt att han ska bli min nya tävlingshäst, han är verkligen underbar och hur mysig som helst. Har ridit igenom honom i dressyr två gånger, och nästa tisdag så blir de första hopp träningen på honom! 


Han står i hagen med shutterfly & Valborg, dom är så himla goa mot varandra och trivs hur bra som helst ihop. Flyen har blivit en bättre häst sen Mozart kom, så det är väldigt roligt att se! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0