en vanlig onsdagskväll

Halloj!
Klockan nio i morse var jag och jimmy på Billys första utvecklings samtal, allting var positivt och dom gillar han verkligen! Man ser på Billy att han trivs att vara där, och dom trivs med att ha honom där. Dom sa även att han är väldigt lätt att förstå om han vill ha något, eller om de är något. Han är tidig för sin ålder att vara med och leka med andra barn, men de är bara bra!

Sen tog jag mig en sväng på copra, mamma red på tysken så vi tog oss en tur på 1timme, skrittade mest för snön fastna i hovarna så dom halka, men lite trav och även en kort galopp blev det.

Sen när Billy vaknat tog vi oss en promenad på en timme, gick upp till sista gatulyset som vi kallar det. Skönt! Var fint väder och varmt.

Billy somnade på kvällen vid 20.20 så då tog jag ner och åt frukt sallad, jag åt nyttig frukt istället för godis! Sen satt jag och pillade lite med pärlor, skulle göra nya kastrull underlägg, men pimpa mitt headset istället!! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0