Psykologi -.-

Sitter just nu och har psykologi lektion, ska förklara,

  • Fysisk hälsa
  • Psykisk hälsa
  • Social hälsa
  • reflektera över begreppet KASAM

I lurarna spelas Zara Karlsson - Uncover, Passenger - let her go, osv...
Idag är Jimmy hemma och vabbar för att billy är sjuk, och jag vill inte missa något i skolan. Min lilla pojke hade feber och var lite hängig i helgen, och en jätte jobbig och hes hosta på natten. Hoppas de går över!
Idag har vi skidor på idrotten, längtar lite faktisikt för de var så längesen jag åkte så blir kul att få prova igen.

Blir en lång dag idag, inte hemma förens vid fem tiden... jag är redan trött nu, men bara bita ihop och fortsätta, vill bli klar med skolan nu, så jag kan ut och köra lastbil!!! Har inte alls mycket kvar på C kortet kan jag avslöja!

 

I lördags var vi i hudiksvall och bowlade, hade bokat bana och allt, men dom två vi skulle spela med drog sig ur sista sekund, en hade jour och en var trött, men fick ihop två nya, och sen bokade vi även en till bana för att det var tre till från hudik som ville spela med oss. Det var en kul och rolig kväll. Mycket snack och skratt.
Har även ätit chips och sånt gott i helgen, kan inte låta bli och inte kommer jag göra det heller för de är så himla gott, och äta bör man, annars dör man! så jag skiter i hur jag ser ut, ni får ta med för den jag är!

Även hjälpt mamma lite med hästarna i helgen, hade ingen tid att köra min lilla, men jag ska ta henne till veckan/helgen! ja de var nog allt för idag, nu ska jag fortsätta plugga lite så jag får någonting gjort!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0