Psykologi @ västermalm

God morgon alla glada!
Jag sitter just nu på skolan, ska väl egentligen plugga, men fick ju en dator i handen så jag passar på att blogga lite eftersom jag inte har gjort det på ett tag och eftersom att jag inte hinner när jag är hemma.
Men jag mår bra, livet går framåt, jag är mesta dels med billy och när jag har tid över spenderar jag även några timmar i stallet. Får hjälpa till med mamas hästar, men ska börja kolla efter eget snart.
Är även snart klar med C kortet för lastbil, kört klar all körning iallafall, nu är de bara praktiken och teorin som fattas, måste verkligen lägga på ett kål med teorin, men har ju så fruktansvärt svårt med det.
Billys pappa jimmy fyllde 20 år igår, tiden går verkligen för snabbt tycker jag.. Man hinner ju inte med det man egentligen vill!
Pluggade klart inlämnings uppgifterna till religionen igår, skönt! Nu har jag bara ett prov kvar, men de kommer jag aldrig hinna göra, för jag kan ingenting om religion.
Billy min fina son, han är världens bästa! Han går ju även, eller rättare sagt springer, han klättrar och är en himlans busunge, han försöker även prata och vill oftast delta i alla samtal. Han fick sin ett och ett halvt års spruta i onsdags, allt gíck jätte bra. Han grina till lite, men fick inga andra symptom som dom kan få efter, typ feberkurva eller så.

Snart så slutar denna lektion och jag ska lämna ifrån mig datorn, så då ska jag gå ner och titta om jag hittar någon som vill prata lite skit tills andra lektionen börjar klockan tio. Har då samhälle, är klar med alla uppgifter dit.
Nä nu ska jag sticka, ni får ha de så bra också kanske de droppar in nå mer inlägg under veckan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0