2011 går mot sitt slut...

Som rubriken lyder, 2011 börjar gå mot sitt slut, det har varit ett långt och härligt år, massa bra saker har hänt och även vissa dåliga. Jag börjar även längta tills 2012, för till hösten då börjar jag äntligen i skolan och får ta C kort & CE kort. Sen träffa dom härligaste lärarna och även en ny klass ska jag börja i. Träffa nya folk och så, det ska bli lite smått spännande faktiskt.


Idag har jag ridit ut med Amanda och Habib, vi tog oss en lång och mysig skritt tur runt hela gnarp. Tycker synd om min systers små hästar, det är så halt så dom kommer inte till sin hage eller kan gå i hagen för det ser ut som en isbana. Så dom är inne och mys äter hö och har det bra istället för att slå ihjäl sig. Sanden som sandats bara blåser bort.. 


Billy somnade i sin vagn klockan 12.20, och han sover fortfarande! Han har även börjat äta middags gröt. Han tycker det är lite äckligt men efter någon sked är det gott, och till efterrätt brukar han få smaska på sin goda mjölk. 

Nästa år 2012, är det ev en familj som ska komma och kolla på min vita flajs, ska bli roligt. Jag har ju som sagt typ två ponnyer, jag är arton och får ej tävla dom nästa år förutom i ungponny klass, den vita till inte tävla men gulan älskar att tävla! Så båda dom är till salu!

<-- Gulan (till salu)
<-- Shutterfly ( till salu)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0