Inte haft tid...

Hejsan hoppsan! Himla vad fort tiden och dagarna går ibland, jag hinner knappt med mig själv! Jag har ridit flajsan och gulan varje dag. Nu i två dagar har jag ridit med Evelina och hennes häst play, vi har skrittat två långa mysiga turer i skogen. Flajs har gått hårdare tränings pass i skogen på en jätte fin väg med bra underlag, idag har vi endast skrittat och gulan fick vila idag! Det är lite svårt att hinna med båda på en dag när min lilla bebis sover oregelbundet. Det har ju också varit en storm här i krokarna för någon dag sedan, som folk kallar för Dagmar. Så skogs vägarna där vi rider ligger det fult i träd och endel rid vägar får man utesluta och hitta på andra.

På julafton var vi i Hudiksvall hos syster Therese och firade med släkten, det var jätte mysigt! Billy fick kläder och leksaker, han fick en mask utav moster sara, som han älskar! Den masken heter Max! Jag fick nå saker till bilen och nå skålar och en paj form. Var en väldigt trevlig jul, Billy sov två timmar i en säng när det var som rörigast och så.

Dagen efter jul blev det jul mat hos Jimmys farmor i Bergsjö, det var god mat och trevligt sällskap!

Igår åt vi hos min farmor och då serverades också lite jul bord, mysigt var det, var även där hela släkten.

Idag (onsdag) åkte min älskade pojkvän och tog hål i örat, som han fick utav min mamma i jul klapp.
Blev verkligen jätte fint!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0