Min första graviditet!

Den 4 december 2010 blev jag med barn, det var inte alls planerat eftersom jag fortfarande gick i skolan och pluggade till lastbils chaufför! Men jag märkte inte att jag var gravid förens den 4 februari 2011, när jag skulle till ungdoms mottagningen för att skaffa p-piller! Men då sa hon att det låg en liten bebis i min mage! Jag vart både chockad, förvånad & glad! Min syster följde med mig för hon sa att hon skulle göra ett test på sjukhuset för livmodern ( tror jag hon sa), men när jag satte mig i bilen så berättade hon att hon hade en liten bebis i hennes mage, och då sa ju jag att jag också var gravid och vi båda var glada.

Min mamma och pappa tog allting jätte bra när jag sa att jag ville behålla h*n, även min pojkvän Jimmy blev glad, tror hans familj också blev glad! När jag då var i vecka 18 åkte jag in på ultraljud och fick se den för första gången och då visade det sig att det var en liten pojke vid namnet oboy!
<-- v20.

<-- v26.

<-- v30.

<-- v35

Jag har en bild till två dagar innan jag fick min vackra son på telefonen.
Jag vägde 60 kilo när jag skrev in mig, jag vägde 72 kilo när han kom ut.
Jag gick alltså bara upp 12 kilo i min graviditet. Idag väger jag 58 kilo! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0