Mysväder.

Idag så har jag hunnit rida min fina vita ponny, det gick kalas bra! Jag provade rida henne på ett pessoa bett idag, och det gick jätte bra. Hon är jätte stark och springer mycket iväg, men idag funka hon bra på pessoa. I vanliga fall rider jag henne på ett vanligt D-bett. Men hon har olika dagar min lilla dam!



Bus ungen ligger ute i vagnen och sover fortfarande, jag la han kring tolv. Och han brukar i vanliga fall sova kring 5 timmar. Och under den tiden brukar jag hinna med att rida två hästar, och fixa klart i stallet.
Men idag red jag bara en häst, för jag ska baka pepparkakor och lussebullar senare idag.

Jag är ny med det här på att blogga, så dom första inläggen kommer väl vara mycket ointressanta,
men det kommer så småningen om att falla bitar på plats och jag har saker att blogga om!

:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0