Sista...

Hej alla glada!
Idag är det sista dagen på detta år 2011, ska bli spännande med ett nytt år och se om det blir lika bra som 2011. Ikväll ska jag umgås med min fina son och pojkvän, vi ska äta lite god saker och smälla smällare. Billy får lägga sig kring elva eller så, för han förstår nog inte vad nyår är ännu så han kan få vara med nästa år istället.

Idag la jag Billy i vagnen kring halv tolv. Gick ut till stallet och mockade åt mina fina ponnisar! Jag red och shutterfly tog oss en mysig skritt tur till sista gatulyset som vi kallar det, tar ca 45 min att skritta dit och hem. Vi övade lite på halv halt och stå still och gå fram när jag gav kommando. För flajs är så ivrig för hon vill iväg hela tiden! Men idag lyssnade hon riktigt bra. Nöjd över min pilitutta!

Billy ligger fortfarande och sover, han sover jätte bra när han ligger i vagnen och det tycker jag är bra! För då får jag mycket gjort på dagarna. Hinner t.ex rida två hästar om dagen, fixa stallet och även se lite på tv!

Ja det var allt för idag, vi ses nästa år!

Gott nytt år & sup inte allt för mycket!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0