29 april. Dop ♥

Idag när klockan var två, hade vi dubbeldop jag och min syster för våra söner. Var jätte trevligt, mycket fina människor som kom och tittade på oss. Var mycket fina paket och Billy var glad hela tiden, Träffade mina efterlängtade vänner också från sundsvall/fränsta. 

Billy blev alltså döpt idag, han fick namnen
Olov Billy Oboy Jimmy Belin, gudmor var Sofia Eriksson och gudfar var Markus Svensson. Othilia sjöng även två jätte fina låtar, hon sjunger jätte bra och det var så otroligt fint! 

Sen blev det fika, satt och pratade och umgicks med mina vänner, jätte trevligt ♥ 





Och sista bilden får avslutas på våran fina son, Billy!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0