andra sidan

Igår var jag och Billy och lekte med Evelina och Milton, vi gick till parken, där träffade vi även Patricia och Hannie. Sen komma Oskar en stund och träffa oss och visade upp T5:an, mycket snygg biil! - Sen gick jag och evelina hem och fikade till henne och prata om allt mellan himmel och jord. Var jätte trevligt att umgås! Längesen sist, men hopppas det blir ändring och vi ses mer. - hände ett litet missförstånd mellan oss, men allt är löst nu! ^

Sen på kvällen gick jag en promenad med sofia, sen när jag kom hem så var det livat på planen mitt emot mig, så jag gick över dit med billy och blev kvar där i två timmar. Stod och kolla när Kim massakera en bil och gjorde cab av den, sen komma Jocke och var där med oss också. Sen tog dom traktorn och mosade bilen, verkligen mosa! Men Billy tyckte det var väldigt skoj att kolla på, han fick kåpor på öronen då Kim körde med rondellen och skulle kapa av taket. Billy tyckte det var lite läskigt och klaga lite, men annars tittade han på och var väldigt intresserad. 

Sen gick vi hem och badade lite, åt välling och myste ner oss i soffan under en filt och tittade på revenge. Klockan tio gick jag upp och la billy, själv satte jag mig vid datorn en stund. Pratade med trevliga människor! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0