Dag 1, presentation

Hej!
Jag heter Hanna och är 18 år, fyller 19 nu den 23 maj. Jag fick en underbar son förra året 12 september, och idag är han 7 månader och en vecka. Jag ska börja sista året på gymnasiet nu hösten 2012, då jag går inriktning transport ute i birsta i Sundsvall. Jag har fått b kör kort genom skolan, snart kommer även be,c,ce ramla in också! Jag vill då alltså hålla på med lastbilar och köra sånt! Tycker det är väldigt kul! Jag har två egna hästar, en vit ponny som är lite rubbad i huvudet, sen en liten shettis på 2 år som ska bli Billys så småning om.
Jag har ridit för både dressyr och hopp instruktörer i hela mitt liv, tävlat mängder av olika ponnyer i båda inriktningarna, många rosetter och priser hemma. Tävla b-d ponny, även stor häst! Fälttävlan tycker jag också är väldigt roligt!

Men nu är det inte så mycket ridning eftersom jag ska sälja ponnyn och ev köpa en stor häst till mig. Jag hinner inte så Mycket när jag har en son som ska passas!! Jag bor i lilla Gnarp, ligger mitt emellan Hudiksvall och sundsvall. Min familj och syskon finns runt omkring, och massor av släkt! Jag har fina vänner som finns där för mig om något händer.

Jag är tyvärr inte tillsammans med pappan till barnet, vi har ungefär tillsammans i 3 år, första året var hel konstigt. Jag förstörde ganska mycket då! Men dom senaste två åren så har de varit mycket bättre! Men sen så tog de slut och nu är vi vänner iallafall! Vem vet, kan ju ändras i framtiden! - jag hoppas det iallafall! ❤



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0