Dag 3, mina föräldrar

Nu ska jag ta och berätta lite om mina föräldrar, jag har dock inga bilder på dom tror jag, men ska kolla!

Börjar med mamma!

Min mamma heter Lena, hon är 49 år, men blir 50 den 20 november. Hon är född och uppvuxen i stockholms trakterna, där bodde hennes mormor & morfar. Hon har bott lite här och där, men vid 16 års ålder hamnade hon i gnarp och hittade sen pappa. Mamma har fått 4 barn, så jag har då alltså 3 syskon. Mamma har varit gift med pappa i kanske 30 år snart ?. 
Mamma håller på med hästar, rider och tränar och tävlar. Hon är väldigt duktig och blir ofta frågad om hon får hjälpa till med andras hästar och så. Min mamma är en toppen mamma, hon ställer upp på mig och hjälper mig med min fina son också, men ibland kan hon bli lite tjurig och skrika och ha sig. Men det gör väl alla mammor ?
Ja det var väl allt om min mamma? finns säkert massor att berätta men just nu kommer jag tyvärr inte på nå mer.. 

<- jimmy & mamma

Ja då ska jag berätta lite om min pappa då.
Han heter Lars, kallas för Lasse. Han blir väl kanske 53 i år ? 0 koll har jag på det där med födelsedagar.. Han jobbar som lastbils chaufför åt sjödins skog och flis, han har även en cadilaac som han håller på skruvar på och sånt, han tycker också om hästar, red mycket förut men nu på slutet har det blivit mindre. Ja vad mer ska jag skriva ? han är snäll och ställer också upp på Billy (min son) ibland. 
Ibland kan väl även han ta i och vara riktigt sur, men det hör till pappa rollen det.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0