dag 4, det här åt jag idag

Ja jag är absolut inte alls stor i maten eller över huvudtaget att äta när det gäller sånt, jag är typ aldrig hungrig, och jätte dålig på att äta.
Men idag har jag iallafall ätit.

* oboy och 4 st rån till frukost
* vit chocklad till lunch
* ingen middag ännu? men blir väl en liten portion av något.
* kvällen? äter inget då,då man går upp i vikt om man äter sent på kvällen.

Har börjat gått nu igen, vill ha bort magen och låren och rumpan så jag kan klä mig normalt igen!


Kommentarer
Michaela

När jag skrev in mig i vecka 14 så vägde jag 58 vilket även är mitt första mål att nå. Min drömvikt är mellan 53 och 55! :) Vill inte se ut som ett benrangel heller ;) Hur lång är du?

2012-04-25 @ 19:13:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0