Helgen ♥

Helgen har rullat förbi i turbo fart, haft jätte trevligt. Varit med folk och glidit runt i bilen! Igår spenderades hela lördagen åt att vara med en underbar vän också! Billy har även sovit nu i 6 nätter irad utan att äta! 

Idag är det seg söndag, jag känner mig som en liten slapp fis, idag är det enbart ligga och döa i soffan och så... men nej, där rök den chansen! - idag kommer Julia och provar fly en gång till, ska bli väldigt roligt & trevligt!
Jag ska även gå igenom alla mina häst saker någon dag och se vad som ska säljas och så! Den 16 april tar vi bort en av stor hästarna, och sen om fly säljs eller hur det blir får vi se då, så kommer vi ju bara ha två hästar kvar! Och då behöver man inte tonvis med saker, haha! - men det är ju bra att ha, men ska se om man kan sälja något iallafall! 


Satt ute på blocket nyss, hittade en fin bil som jag blev intresserad av, den finns i dalarna! Det stod att ev bytes också, så ska kanske byta mot min volvo! Annars köper jag den, för den var inte så dyr!
* Sänkt (riktiga fjädrar)
* angeleyes
Ja vad ska man säga? KÄÄRLEK!  

Nu ska jag slappa en stund till, Billy somnade 9.25, så får se hur länge han sover idag! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0