helgen

oj, helgen har rullat förbi i turbo fart! Jag har hunnit med massor av saker, umgåtts med massor av fina människor!

Fredag: var jag med Evelina, vi åkte till Sundsvall och träffade Morgan & Rikard, väldigt skoj! Sen var det även birsta träff så vi åkte dit och kollade lite på bilar som sladda omkring och så! Var hemma i gnarp klockan ett på natten, och självklart så när jag parkerat så ramlar jag över en himla grå sugga och gör illa mig och telefon går sönder! - skit saker! Haha vart även jagad av en "civil" polis trodde vi, men var bara en turk i en BMW som hade lite tråkigt!

Lördag: var hemma, skulle ut med Evelina egentligen! Men blev ett å annat knas så jag bestämde mig för att stanna hemma och umgås med sonen! Sen kollade jag film och la mig kring tolv tiden!

Söndag: idag har jag varit med Evelina igen, skoj! vi åkte och åt pizza i harmånger med våra barn, Billy & Milton! Jätte skoj! sen åkte vi till Evelina och satt där och prata, sen kom även Jimmy dit en stund och myste och så med sin son, satt och prata och det var jätte trevligt! åkte hem därifrån ca 21 och Billy somnade 22 i sängen! Sen drog jag igång en film och tittade på, men den verkade aldrig sluta och vips var klockan 02 på natten och då gick jag och la mig!

haft en sån himla bra och rolig helg! Tack till min fina mamma som har lagt Billy i helgen så han somnat! ❤❤



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0