Långfredagen

ja, igår var det ju lång fredag, igen! Jag var hemma med min fina son tills han skulle lägga sig och efter det for jag iväg till gnarp och kikade lite, hämtade några fina människor i jättendal, skjutsa dom till berggården, sen på gnarp körde jag olika svängar med människor. Stannade på Statoil i olika omgångar och träffade folk, vänner. Det var mycket roligt!

Igår på dagen var även Jimmy, Erica & Chrille här, dom hälsade på Billy. Gick ut och pratade med Erica en stund, fick veta lite intressanta saker, en som jag inte kan sluta garva åt!!!! - Billy tyckte det var kul att träffa sin pappa, händer ju inte så ofta. Men han uppskatta det nog!

Träffade även en gammal kompis på Statoil, det var jätte trevligt! Stod och pratade länge medans hans kompisar betalade och sånt. Tack för den prat stunden! - sen kom han in igen pga lite strul, men allt löst sig!

Ja det var en mycket trevlig kväll! ❤



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0