underbara ♥

Jag ska skriva lite fint om en vän, som inte vill att jag ska skriva namnet och då gör jag absolut inte det. 

Hur dåligt jag än mår, så orkar du lyssna på mitt skit prat, 
Hur mycket skit jag än säger, så sitter du där och bara lyssnar,
jag kan prata på i evigheter, men du avbryter mig aldrig, du lyssnar klart
och säger vad du tycker om det hela, du säger din mening. Du säger även sanningen,
och oftast svider det hårt på mig. Du ser när jag mår som dåligast, du frågar
hur det är och ger mig en kärleks full kram. 


Du betyder enormt mycket för mig, att ha dig vid min sida får
mig att må så otroligt bra,i dina ögon finns det bara glädje,
dina tänder är så underbart fina, allt med dig är så bra!
I 6 års tid har vi nu varit vänner, upp och ner har det varit, men mest upp!
Vi förstår oss på varandra, vi mår bra med varandra och har alltid kul när vi umgås! 

Du accepterar också att jag fått en fantastiskt fin son, du är bara för bra helt enkelt!
Jag saknar dig hela tiden när vi är ifrån varandra, tänker på dig, undrar hur du har det.

Jag älskar dig min fina vän, du är så otroligt underbar, jag saknar dig! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0