Firande & promenad

Hej!
Idag har vi varit och firat min syster barn Robbi som fyllde 1 år! Han fick två små söta linnen utav mig och Jimmy. Vi blev bjuden på tårta och go kakor.

När vi kom hem var de dags för Billy att sova en stund i vagnen. Jag passade på att vila lite i sängen och kollade lite film.

Jag och Sofia åt pizza i Bergsjö, gott!
Hämtade ut paket på q8 åt Valborg med lite prylar i till henne. Sen åkte vi och tittade på mamma när hon tränade med copra i ridhuset.

Nu på kvällen tog jag och mamma oss en kvälls promenad på 6 kilometer med hundarna! Skönt. Nu tänker jag krypa ner i sängen med min fina son och älskade pojkvän! ❤ godnatt & sovgott.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0