Gränsfors

Ligger just nu och myser i älsklings nya säng (min gamla). Billy har somnat för en stund sen och älskling spelar lite cs på datorn!

Vi åkte lite båt idag på kvälls kvisten och la i lite nät, hoppas på att ha fått nå firrar i morgon!

Idag eller ja nyss, satt jag och kolla runt lite på olika bloggar, också hittade jag in på en häst blogg, och vips så ser jag ett inlägg om MIN gamla Picasso. Den envisa lilla shettisen som vi hade som uppfostrare åt våran 1åriga ponny hingst. En liten busig rymmare, älskade att bli körd! Har massor av bilder och sånt på honom ifrån 'våran' tid.
Tänkte göra ett inlägg om honom i morgon om jag får en stund vid datorn!

Nu ska jag mysa ner mig i sängen och stänga mina blå/gröna ögon för ikväll och sova! Är så otroligt trött. Godnatt!



Kommentarer
Kajsa

Härliga bilder :)

2012-08-20 @ 21:41:58
URL: http://kajsaochtuvas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0