högs kampen!

Vaknade i morse vid 9.30, fick väcka Billy eftersom att vi skulle till högen och slåss om 1 platsen på kampen!
När vi kom dit var det 4 lag som var med, men skulle varit 9. Men det var roliga och glada människor som kämpade sig igenom grenarna och alla ville ju såklart vinna. Men vi i baståsen, kom 4/4 haha sist alltså?!

Jag fick sällskap av Jocke när jag satt där, han köpte 1 lott och jag 5 lotter, självklart så vann väl han, på nr 160! Men han hade åkt in till Hudiksvall så hans pappa fick hämta ut hans pris, en blå/gul keps!

Nu har Billy precis ätit fiskgratäng, och nu snart ska vi fara till vattningen och äta surströmming, blä! Men jag skulle få köttbullar & makaroner! :)

Kommer nog ett inlägg senare ikväll också! Ha det så bra alla på lys kvällen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0