~ i have the greatest feeling when i look at you.

ja nu har jag haft lite blogg torka nu i två dagar, i onsdags var vi ledig! Men igår torsdag så var vi här ute i birsta och hade lite prat om kör & vilotidsförordningen. Det pratas även om det idag också.

Cilla var här igår och var sällskap med mig halva dagen, det var väldigt roligt och trevligt!

Idag är det fredag, vi slutar fyra...
men dagen går nog snabbt och enkelt, hoppas jag. Längtar hem till mina två fina pojkar i gnarp!
Det är för övrigt piss väder ute, regn regn och åter regn. Hållt på hela morgonen, suck. Men lite mysigt att sitta i klass rummet och lyssna på smattret på fönster rutorna.. Vi har fika paus nu, åt två mackor & ett glas vatten!
Lunch tolv... Längtar dit!

Nu ska jag sätta mig och plugga lite, ha de bäst!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0