Kvälls mys

Näst sista dagen på sommar lovet, börjar ju på fredag halv nio!
Så sitter och fikar nu med min fina grabb, han äter rån och dricker mjölk. Vi var nyss ute på en lång PW runt gnarp.

Jimmy är ute i skogen och jobbar, han kommer väl hem snart hoppas jag!

Idag har jag inte gjort nå speciellt, mesta delen legat i sängen, suttit i soffan och var ju ute och gick. Haft en liten stund vid datorn (två timmar) när Billy sov ute i vagnen! Måste börja städa huset strax innan mormor kommer hem, annars lär det bli hus i helvete när hon ser alla små bilar och leksaker ligga överallt!

I morgon ska jag rida, sen tänkte jag städa och sen promenad! Sen har även jag och grannen Anders lagt in spring intervaller i morgon tänkte vi! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0