Måndag

Nu är de ungefär 1 och en halv vecka kvar tills skolan börjar, längtar som en tok! Går då in i sista året på gymnasiet och får börja en helt ny klass! Spännande.
När jag är färdig med skolan är jag lastbils chaufför!

Billy håller på att bli förkyld, snoret rinner i näsan, huden under ögonen är röda, han är grinig och lite väl mycket mammig just nu! Men han är så himla underbar så de gör absolut ingenting!

Mamma kommer hem elva idag, då ska vi ut och rida en varsin häst!

Sen blir de promenad för min del, och ikväll 30 minuter på tränings maskinen!

Blir väl kanske fler blogg inlägg lite senare, nu ska jag leka lite med min fina son och sen ta tag i den här dagen och äta nyttigt och träna så mycket som möjligt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0