Nytt inlägg!

Hej och hå!
Nu kommer det ett litet inlägg igen, vad jag är dålig på att blogga! Har ingen aning om vad jag ska skriva eller så!


Men kan berätta att min son blir 11 månader snart!
Han ålar sig fram på rumpan och är väldigt intresserad av att ta på allt som är efter golvet och efter väggarna!
Det är snart dags för mig att börja skolan, och min fina son ska in på dagis! Snart fyller kusin Robbi 1 år. Tiden har gått så otroligt snabbt!!

Jag har även tagit tag i min vikt, äter bättre (slutat ätit så mycket godis). Rider och tränar på maskinen och går/springer varje dag! Har även sett resultat på vågen, och samt lite på kroppen!

Har bett en vän fixa en design till mig, så det blir lite bättre färg och lite livligare på bloggen! Även kanske byta text och sånt. Ska verkligen försöka komma igång med bloggen igen!

Sådär! Allt för idag! Återkommer inom kort och hoppas det mesta är fixat då! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0