Sista dagen på sommarlovet

Ja som rubriken lyder, idag är det sista dagen på mitt sista sommarlov, på måndag börjar jag skolan 8.30! Längtar faktiskt, lite spännande är det att börja igen! Men kommer sakna min Billy, men han kommer ha det toppen bra med sin pappa här hemma, när jag är i Sundsvall!

Idag ska jag städa bilen och så innan min syster ska låna den i morgon! Som tack för lånet får jag en ny glas lykta fram, det är mycket snällt!

Blir även en PW lite senare, med grannen tror jag! Ensamt och tråkigt att gå själv. Har lite träningsvärk sen igår, tog ut ganska så hårt på oss själva.

Ska även städa rummet senare tänkte jag, så måste nog sätta fart så jag hinner med mig allt! Ha de så bra! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0