Sundsvall

Hejsan!
Varit i Sundsvall hela morgonen och eftermiddagen med Billy & kusin Sofia!
Hittade två pyjamas åt Billy, ett linne och en söt body! Åt mig själv köpte jag ett par skor, ett linne och örhängen + en navel piercing!

Blev middag på max, gott & flöt!
gick lite på stan och kolla på drakroddsfestivalen och såg en massa människor överallt!

Min säng har flyttat hem till Jimmy i gränsfors medans jag & han har köpt en större säng hit till mig! Den är lite stor i mitt rum, men den är väldigt skön! Så blir nog jätte bra! Köpte den av en kompis igår i sista stund, hämta den idag! Kanoners!

Billy kryper över allt på golvet just nu, men ska strax läggas för att sova!

Jag har inte gått promenader på tre dagar, men vila måste man göra också! Men i morgon tar jag tag i träningen igen och ska även börja äta lite nyttigare! Blivit lite för mycket gott nu dom här tre dagarna!

Nu har jag annat för mig, Hejdå!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-1/2788846/images/2012/pic_5026a846ddf2b32c50000012.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0