västermalm

morgonen började inte direkt bra, tog bilen till skolan och när jag var halvvägs i årskogen så gick ena torkaren sönder på bilen, mitt i spö regnet! Blev till att glida lite fint in till sundvall. Jag fick stanna två gånger och fixa till för att jag inte såg något. Men i Sundsvall regnade det inte och jag kom fram hel till skolan!

Första lektionen var religion, läraren heter Uffe och verkar grym! Både transport och personbil har religion tillsammans! - jag känner ingen i glassen. Suck!

Nu till lunch åt jag en macka och drack ett glas vatten, det var äckel pyttipanna & kyckling till - blä!

Ska alldeles snart traska iväg till sporthallen för att ha lite idrott. Har inga kläder idag, men från å med nästa vecka ska jag vara med alla gånger!

Just nu sitter jag och tittar på negrar som spelar fotboll - får väl den på mig snart!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0