11/12-2012 vila i frid.

För tre år sedan, 11/12-2009 var den tyngsta dagen i mitt liv, jag förlorade min bästa vän, mitt allt! jag hade världens finaste ponny, vi vart alltid placerad på tävling, vi hade kunna gått hur långt som helst vi två!
Men de blev inte så, halva sista året 2009 var du mest halt, vi behandla och behandla, lät dig vila, vi prova allt! Men du hade en j'vla pålagring som aldrig ville läka... min älskade bästa ponny! de skulle ju vara vi, FÖRALLTID!

Du är absolut den bästa häst jag haft, det du och jag hade var magiskt. det går inte en dag som jag tänker på dig, du är helt enkelt bäst och jag är så glad att jag fick dig! du är alltid i mina tankar, jag kommer aldrig få en sån toppen ponny som dig. jag älskar dig!

vila i frid mitt hjärta, 11/12-2012, 3år❤



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0