vääästermalm

God morgon!
Sitter just nu i biblioteket på skolan, kollar facebook och lite häst annonser.

Igår så gjorde jag klart svenska häftet, ääntligen! Jag är den första som gjort klart det i våran klass och kan lämna in de först av alla, annars brukar jag oftast vara sist med att lämna in uppgifterna, jämt!
Så jag behöver inte gå på svenska lektionerna nu, förutom att jag måste se fyra filmer! men det är bara soft.
I söndags var jag ute och red med mamma, saknar verkligen efter att få rida och träna varje dag, längtar efter att få ha en egen häst man kan pyssla om och göra precis som man vill med. Men tänkte iallafall vänta tills nästa år innan jag skaffar hem något.

Snart är det julafton, jag har handlat julklapp åt min älskling, mamma & mig själv. Tänkte åka in till stan i helgen och kolla det sista, jimmy får lön då så vi ska storhandla blöjör och sånt till billy. Ev att markus och Josefine följer med.
Jag har iallafall världens bloggtorka, vet inte alls vad jag ska skriva eller så, vad vill man egentligen läsa?
Jag läser íallafall en rad olika bloggar,
  1. www.ponnysanning.se
  2. www.feliciahedlund.blogg.se/
  3. www.similar.blogg.se 

Det är tre häst bloggar jag läser och följer oftast varje dag, sen så läser jag ju mina vänners bloggar också. Brukar få lite inspiration av dom íbland om vad jag kan skriva.
Ska alldeles strax gå på samhälles lektionen, vi fick nå frågor igår och förra veckan som vi ska jobba med.
Sen när jag kommer hem har jag jätte mycket att göra i psykologin, måste lämnas in senast v.2! Sen ska jag även börja med tunga C uppsatsen, den är först och ett måste! Prio ett, den ska vara klar den här helgen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0