Älskade ponny hjärta <3

Idag tog jag sista rid turen på gulan, skrittade med Amanda och Bibbi runt gnarp. Väldigt mysigt! Skrittade på lång tygel och slappt. Var väldigt skönt.

Kommer sakna min bebis så otroligt mycket, mitt älskade ponny hjärta! Någon jag kommet sakna oerhört mycket faktiskt, gulan har varit allt ljust i mitt mörka liv, han har gjort mina sura dagar glada. Han har funnits där och alltid ställt upp. Ja han är helt enkelt finaste ponnyn i hela vida världen! Får gråten i halsen så fort jag tänker på honom! Åh min fina ponny, vi har delat massor av fina minnen nu i två år!

Rockeye blue, jag älskar dig nu och föralltid!!! Min fina älskling!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0