God morgon!

Vaknade klockan kvart över nio, Billy vaknade också bredvid mig med ett vackert leende och skratt! Mormor tvättade och tog på han kläder när jag fikade lite frukost, sen fick Billy gröt och pure till frukost samt saft. Han tycker det är gott och klarar sig länge på gröten. Men han får ändå äta lite tutte innan han går ut till vagnen och lägger sig!

När jag lagt Billy i vagnen och när han somnat åker jag ner till min fina gul och rider honom lite. Tänkte rida igenom honom i alla gångarter. Samt jobba mycket med formen. Kanske rida lite med graman? Då han blir stadigare. Hoppas han sköter sig idag. Men om han busar är det också jätte roligt!

Nä nu ska jag umgås med sonen innan jag ska till min bebis gul!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0