Gulis & vitis ❤

Hejsan alla blogg läsare!
Nu var det ett tag sen jag var här och bloggade nu igen, inte lätt att blogga varje dag när man har världens finaste ponnyer och bebis att lägga tiden på.

Gulan: han har inte ridits så mycket på sistone då jag gett han lite vila för att han är ju en ung häst, men nu sätter hård träningen igång igen. Han ska jobba mycket dressyr och lyssna på mina rörelser. Ibland blir han bara så pigg satt han sticker iväg och bockar för att han vill busa istället för att jobba, men ibland är han finaste ponnyn att jobba också. Han lyssnar otroligt bra och är jätte kul. Ikväll blir det ute ritt i mörkret iallafall med Amanda och Habbe, ska bli kul! Vi får se hur vi rider. Men ska ridas i alla gångarter iallafall och jobbas lite i formen hade jag tänkt mig.

Shutterfly fick ha med sig Valle på släp idag när vi red. Det var jätte kul tyckte bägge två. Jobbade lite i trav o galopp. Försöker att få flisan mycket avslappnad och inte springig.

Billy ligger i vagnen och sover sen klockan tolv. Ska snart gå ut och väcka Lill killen så han får komma in och äta lite god potatis och pure.

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/2788846/images/2012/pic_188249839.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0