Minus grader

Fy bubblan vad kallt det är ute idag, om det är över -12 grader lägger jag inte Billy i vagnen ute. Så idag har han fått sovit inne en stund och sen i bilen när vi åkte till kliniken med nera för att undersöka nera! Fick besök av Teresia och Johanna idag, mycket trevligt! Billy har även ätit en portion gröt när vi kom hem ifrån hudik. Han tycker om gröt. Men igår när han fick potatis och broccoli så var det inte så gott, fick en gnällig pojke som inte ville äta. Så jag ammade han istället. Han har även nu i två nätter sovit otroligt bra, bara vaknat 1 gång för att äta. Lägger oss mellan 23-00 och han vaknar mellan 04-07 på morgonen för att äta och sen somnar om. Så hoppas det håller i sig och går åt rätt håll så han fortsätter såhär. Så det inte blir som förut.

Igår fastnade även flisan med ena foten i hagen, klump ponny! Så klippte av tråden och tänkte fixa det idag. Men tro på fan så hittade lilla frätet den utgången och smet och var och trampa runt hos grannen och i en liten skog. Så flisan var lite orolig då hon var själv i hagen. Så gick ut och laga de och stoppa in frätet i hagen igen.

Nu snart är det dags för mat, och efter det åker vi till mormor och firar henne på hennes födelsedag!

Jag älskar min son så otroligt mycket, han är värdens finaste son och hur fantastisk som helst.

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/2788846/images/2012/pic_187589416.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/2788846/images/2012/pic_187589434.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0