Mobil inlägg...

Passar på att skriva ett inlägg, idag har hovslagaren varit hos oss och skott hästarna. Jag och han diskuterade lite kring flisan och kom fram till vad som kunde vara fel på henne. Men hur man åtgärdar det var en annan femma, så ska ta och spekulera en hel del kring sånt och så kanske man kommer under fund med något speciellt. Jag hoppas iallafall att det kanske är en lösning och hon blir bättre!

Nu ska jag gå ut och ta in hästarna, är sånt hemskt snö väder ute så dom vill nog ta och komma in i värmen! Billy ligger på golvet och leker, rullar runt osv. Jätte roligt att min och Jimmys otroliga fina son gör framsteg varje dag. I morse åt han en el portion gröt. Det tyckte han var super gott. Hej svejs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0