Plus grader ute

God morgon!
Idag är det plus grader ute, solen skiner och värmet samtidigt. Nästan ingen blåst! Helt underbart ridväder! Ska nog rida en häst idag bara tror jag, blir nog den gula ponnyn då. Ska jobba igenom honom idag igen hade jag tänkt. Blev ju inte så mycket sånt igår. Men ska göra det idag istället. Känns oerhört ledsamt att det är mindre än en vecka innan gulan flyttar! Buhu min fina bebis älsklings ponny, men han får det bra iallafall! Ska snart gå ut i stallet och mocka, fixa där osv. Kanske till och med sätter mig ute i solen ett tag.

I morse vaknade jag och Billy halv nio, fixade frukost gröt och så till han, medans Jimmy fixade frukost till oss! Sen kikade vi på trassel. Bra film!

Nyss satt jag och nörda play station 2, skit kul! Spelade GTA vice city. Ska in på tradera och inhandla nå mer spel tror jag. Nu ska jag dra. Hejdå!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0