Ponny bebisarna!

Hej!
Idag red jag ut på flisan med mamma och copra. Vi jobbade dom inget alls, lät dom endast vara häst idag. Travade ganska mycket och galopperade ganska mycket också. Det var så fruktansvärt fint väder idag, härlig temperatur och mysigt när solen lyste! Fixat klart allt i stallet, nu har jag nyss fikat två toast med mammi!

Idag lät jag gulan vila, han förtjänade det efter gårdagens ridpass. Han var så himla busig och hade svårt att hålla fötterna på marken då han tyckte det var kul att få springa! I morgon tänkte jag rida han iallafall, tänkte rida igenom han riktigt i alla gångarter och arbeta han samma sväng som igår!

Svar till Emma på fotoryttaren-
Jo gulan är till salu för att min syster som äger han håller på med shettis uppfödning och jag är 19 i sommar och får inte tävla ponny mer. Bara i ungs häst klasser men det blir tråkigt i längden. Så då säljer vi honom för att han ska komma till en ryttare/bra ridskola som kan fortsätta att utbilda honom. Han behöver en bestämd ryttare då han kan sticka och bocka och sånt. Han är ju bara bebis (6år) så han behöver ju någon som kan med han också. Så han är till salu för att komma vidare och sånt!

Mailade med ett ställe i morse igen, blir att vi ringer den 19onde på kvällen och så kanske blir det skjuts dit på morgonen den 20onde. Hoppas!

Nu ska jag ut och ta in min älskade son för han ligger ute i vagnen och sover och det börjar bli kallt ute nu!

Hejdå!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0