Vilodag!

Jag ångrade mig, flisan och gulan får en välförtjänt vilodag istället, hade ingen barnvakt heller och tycker inte om att rida när det är mörkt. Ibland är det mysigt, men kan man rida när det är ljust så gör jag hellre det. Tänker extra mycket på min lilla bebis gul, snart kommer vi skiljas åt! Men har haft det oerhört roligt nu i två år när jag ridit han nästan varje dag och tränat och tävlat. Även haft han här hemma på gården, två år. Han föddes också här. Men flyttade ner på gnarp som bebis. Följde med när min syster flytta eftersom hon äger han. Men sen när jag skulle börja rida han när han blev fyra fick han flytta hit! Han har även en jätte fin avkomma som heter hurricane. Ser ut som gulan fast mycket större. Kommer sakna gul!

I morgon ska jag rida båda ponnyerna, jobba igenom dom riktigt och så! Ja det var nog allt för idag, hejdå!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0