1/1-12

Ja som rubriken lyder, idag är det alltså första dagen på 2012, jag och Billy sitter nere i köket och jag äter frukost medans han ligger i gymmet och sprattlar av sig lite energi. Klockan elva ska han läggas i vagnen, då blir det fixa hela stallet för mamma jobbar till tio ikväll, sen tänkte jag också rida en sväng på fly, för det ska komma några och prov rida inom kort och då måste hon ha bort energi!

Min fantastiska fina son är så rolig. Han är inte tyst en minut, ligger och pratat för sig själv och har sig. Så himla sött! Han har ju även börja med smak portioner gröt och olika puréer, han tycker det är gott! Även smakat lite potatis och det var också gott tyckte han! Om 11 dagar blir min prins 4 månader, oj vad tiden har gått fort säger jag bara. Kändes som det var igår jag låg och födde. Och det är roligt att umgås med Billy, han gör nya saker för varje dag som går. Och det är så kul att se.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0