2 år sen & 1 månad ♥

Idag är det alltså 2 år sedan och 1 månad sen min älskling fick somna in!
Jag hade faktiskt världens bästa ponny, han gjorde allt och han försökte verkligen göra allt om det blev fel. Jag saknar han hur mycket som helst, går inte en dag jag inte tänker på dig mitt fina hjärta! Vi fick ett tragiskt slut tillsammans, vi gjorde en olycka på en fälttävlans bana, efter det vart han halt. Var något där som hände så smärtan kom fram, men det var bra egentligen. För efter alla mediciner du fått så gick du äntligen upp i vikt. Men du blev inte av med din ½ grad på fram kotan, åh vad jag tyckte att mig liv sög just då.. att få höra veterinären komma och säga: vi kan tyvärr inte göra mer, han svarar inte på behandlingen. Då börja jag stor tjuta.. åh vad jag grät. Min älskade favorit tänkte jag, vad skulle jag göra utan dig? min finaste ponny! Min alldelens egna ponny som allt funka skit bra med, vi kunde göra allt. Vi förstod varandra. Du tyckte om att hoppa, och vi vann nästan alltid, du & jag var oslagbara tillsammans. Hua, tänker på dig än idag! Min lilla älskling, jag älskar dig så OTROLIGT mycket!!!

1994-08-08 Till 2009-12-11, Rest in peace Jack Sparrow ♥





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0