Billy-bus

Inatt var min bebis verkligen jätte duktig, vi gick och la oss elva och vi klev upp 8 i morse och han vaknade ingen gång under natten! Skönt att sova ut en gång. Men jag tror det dröjer ett tag innan han gör det igen. Jag la han i vagnen elva och åkte upp till klubben, skulle visa gulan för en familj ifrån Söderhamn. Det gick jätte bra och hoppade även några skutt. Tjejen var duktig som prova gulan och det verka vara en jätte bra familj. Hoppas han nu blir en cponny för då kommer han troligtvis flytta. Dom tyckte han var jätte fin och att han var snäll. Tjejen var ganska kort och 10 år, men klarade av gulan jätte bra! Blev verkligen imponerad.

När jag kom hem red jag fly med mamma runt hästfarmen, hon var jätte lugn och stadig. Riktigt kul var det att rida henne. Rider ju henne på ett kimblewick bett med rak stång och det funkar jätte bra! Hon blir inte lika jobbig som med pelham eller pessoa. Billy vaknade kvart i två idag, så när han kom in fick han gröt och mango, han är duktig på att äta det nu!

Just nu sitter jag i köket och väntat på mat, Billy sover i gungan i tv rummet med mamma och dino som ser på tv.

Hejdå!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0