BLOPPIS! SÄTT PRIS SJÄLV!

Ja, nu tänkte jag ordna en bloppis, jag har inga speciella priser, men dom ska ändå vara vettiga, vill bli av med massa kläder nu då jag har över FULLT i min byrå.. så behöver mer plats! Köparna står för FRAKT!


1. 

Tunica stl XS/S
2.

Thigts stl S/M, OANDVÄND
3.

Thigts Stl S/M, OANDVÄND
4.

Thigts stl M, OANDVÄND
5.'

Thigts stl S, andvänd några gånger.
6.

Tjock tröja, stl M, andvänd någon gång.
7.

Linne stl S, knappt andvänd.

8.

kort armad tröja, stl S, OANDVÄND

9.

Linne stl XS/S, OANDVÄND

10.
Sommar klänning stl XS/S, OANDVÄND
11.
Tröja/Tunica stl S, OANDVÄND
12.

Linne stl S, knappt andvänd!

13.

Kofta stl S, knappt andvänd!

14.

Thigts stl S, gina tricot. OANDVÄND

15.

Tunica stl 38, OANDVÄND

16.

Tunnare tröja, stl 38. OANDVÄND

17.

Tjock tröja stl S, andvänd några gånger.

18. 

Tjock tröja, stl M, OANDVÄND
19.

Tjock tröja stl S, OANDVÄND

Alla kläderna är hela och rena och ett jätte bra skick.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0