Fint väder!

Vaknade i morse vid 9, billy har sovit rätt så bra i natt, men kunde varit bättre. Jag la han i vagnen ute vid kvart över elva, han fick filtar och så kring sig så han ligger varmt och skönt. Jag sitter äntligen vid datorn, har inte haft tid och därför bara hunnit blogga ifrån telefonen. Men skönt att sitta vid en dator och få blogga lite mer. Jag ska alldeles strax ut och rida Fly med min mamma, och i morgon klockan 17 ska gulan mätas! HÅLLER TUMMARNA FÖR ATT HAN ÄR EN Cponny!!!. Hinner inte rida han något idag eller i morgon, men hoppas min syster hinner göra något med han, men det tror jag. Igår var vi in på kliniken med mammas häst, och hon är frisk förklarad, så bara att sätta igång och rida henne nu. Jag längtar tills mitt bett kommer, har nämnligen gått och köpt mig ett EGET kimblewickbett, med rak stång. Fly funkar kanon bra på det! Ska så småning om planera hopp träning framöver, får se hur hon går i ridhuset med ett sånt bett.


Tänkte även passa på att slänga in en LÄNK här nedanför! Tjäna pengar på din blogg, ENKELT och SMIDIGT. Har du en blogg? Tjäna pengar på den!
ELLER SÅ KAN DU OCKSÅ TRYCKA PÅ BILDEN!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0