Fredag..

Idag är det fredag, igen... tycker dagarna går så fruktansvärt fort just nu, och om ca två veckor blir min lilla grabb 5 månader, tiden bara flyger förbi! Har inte blivit så mycket ridning denna vecka, ingenting på den gula ponnyn faktiskt tråkigt nog, men lite på den vita har jag ridit! Plumsat i snö och myst bara! Idag skulle jag lägga på flisan täcket i hagen, sprang ifrån mig hela tiden och fjanta sig, så hon lärde sin lilla kompis valle att göra exakt likadant, knåll & tott. HAHA! I helgen tänkte jag ta med valle på släp iaf när jag rider en sväng på vit i skogen, så de lilla frätet får ta och röra på sig lite också! Gul ska och VILL jag också ut med i helgen, saknar prinsen! Mycket annat som ska fixas också, för det kommer en stor ÖVERASKNING snart också. LÄNGTAR!!*

Nu ska jag gå ner och fika lite, äta något gott och bara se på film i några timmar till innan plutten vaknar, tänkte även fara ner till ewwe någon dag och få håret fixat, less på att se ut som en trasa nu. Ewwe finns på www.ewwefreliin.blogg.se! Hejdå!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0