Fredag.

I morse klev jag upp strax innan 8, för jag skulle till bergsjö och skriva på papper om Billy. Så nu har vi gemensan vårdnad och Jimmy har skrivit på papprena om att han är pappa. Så nu har vi det överstökat och kan sluta tänka på att vi måste skaffa tid osv. Även ringde BVC sköterskan i morse och ville ändra tiden nu på måndag till tolv istället för 8.30, för hon skulle göra hembesök åt en nyfödd. (inte fan fick jag nå hembesök inte...). Mitt i billys sov tid, så jag tror jag ska ringa och ändra den tiden så jag kan ta en annan dag istället som är tidigare. Lagt ut lite kläder på facebook som är till salu, tänkte även ordna en liten bloppis också. Sen ska jag lägga ut några saker på hästnet som ska säljas. I morgon blir jag bebis ledig en stund på kvällen, jag och min pojkvän ska åka och titta på bio, den nya hamilton filmen med mikael persbrandt. 


Idag har även båda hästarna fått vila, jag hade dock ingen barnvakt. Men jag var ut i stallet och mockade och fixade på iallafall. Så nu är det rent och fint åt hästarna! Jag rider ju min ponny på ett kimblewick bett, som ser ut såhär för er som inte vet, (jag vet att det är skitit men strunt samma).



MEN OM DET ÄR NÅGON DÄR UTE SOM RIDER OCH SER EN SÅN HÄR REM SOM ÄR PÅ BILDEN UNDER KAN NI VÄL SKRIVA IN EN KOMMENTAR, FÖR HON TYCKER OM DEN MYCKET BÄTTRE! 


För har kollat på alla häst butiker, även en tjej har kollat nere i södra sverige, den finns ingenstans! Men jag har fått låna Moa's, men hon vill inte sälja sin. Så jag är ute efter en egen istället.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0