hästnet

Hejsan alla glada, det är så kallt ute idag så det blir ingen ridning och ingen träning, och jag har ingen som passar skrutt billy heller för den delen, så det är skönt att bara sitta inne vid datorn och kika omkring, annars får jag sitta med mobilen men man kan inte göra lika mycket då. Ska in på tradera och kika en sväng. Men som rubriken lyder så sitter jag inne på hästnet nu, hittade min dröm häst! En STOR gulan, åh, vad kär! men detta är ett sto!

http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=574333
Fanns även ett skimmel sto på samma ställe som hette Alexandra, vart hel kär i dom hästarna!

Men har tyvärr ingen plats el ekonomi nu, så det får vänta tills sommaren eller så och då finns väl inte dom dära kvar, men det finns ju tusen andra hästar också!

Billy sover ute på altanen idag, jag la han 11.20, så hoppas han sover några timmar där iallafall, ska snart gå ner och se om det finns något att äta, är jätte hungrig! Hästarna ska jag ut och ge lunch alldeles strax också. 




Kommentarer
Sofia Bjorke

Roligt att du tipsat dig själv på ponnysanning,sen ba: Tipsat av: TURBOLINABELIN XDDDD

2012-02-09 @ 19:42:57
URL: http://sofffiiis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0