Onsdag

Idag har jag bara ridit shutterfly, red ut henne i skogen själv, jobbade mycket trav och sen mycket i galopp, hon kändes fin och mjuk. Väligt följsam och lyssnade på mig. Hon brukar bli väldigt stressad när man tar i henne, men nu accepterar hon att man tar lite mera än förut! Det är bra, rider henne på ett kimblewick bett och hon känns jätte bra på det. Men ska kanske byta till ett läderbett då hon är väldigt känslig i munnen! Ja det var allt för idag, nu ska jag gosa lite med min bebis som snart ska sova en liten powernap en stund, ca 20 minuter. Han är så go min lill bebis, han är verkligen allt!

Håller även på skaffa lägenhet med min pojkvän, men mer om det senare!!


Kommentarer
merethe

sv: jaa, eller hur!! Jag är oxså väldigt taggad! Jag rida en pay and jump på Phonie nu på söndag, så får jag se hur hon svarar och tycker om det. Men skulle väldigt gärna vilja åka till timrå den 19 februari! :) Sj då?:)

2012-01-20 @ 14:01:07
URL: http://meretheolofsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0