Snö det gillar vi...

Hejsan!
Idag har det snöat hela dagen, jätte mysigt. Billy somnade i vagnen halv tolv och klockan halv fem gick jag ut och hämtade honom!

Jag red gulan med amanda och Habib, vi skritta och trava runt gnarp. Blev inte så mycket träning med gul då det snöa och det är mycket mysigare att bara skritta och lite trav. Jag red även fly en sväng i skogen med mamma när hon slutade jobbat.


Var även samma familj här idag och prov red fly som tittade på henne för några dagar sen. Det gick sådär för tjejen att rida, tyckte mest synd om henne. Fly var mycket pigg och lyssnade inte alls. Så vi rekommenderade gulan istället och hoppas dom ringer på han, han är bättre och kommer kunna gå längre!


Jag har även börja ridit fly på ett jakt bett som jag lånat av moa, hon funkar jätte bra på det bettet! Det är en rak stång och ingen kedja under hakan utan en gummirem.

Det var allt för idag och nu ska jag ta hand om lilla bebis som precis vaknat.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0