Solen skiner!

Klev upp klockan 9 för billy låg och sprattla i sängen och ville inte somna om en stund till, gick ner och bytte blöja och gjorde hans morgon tvätt, sen fick han sitta i baby sittern medans jag åt frukost, då lekte han med en nalle och bebis gymmet. Sen satte vi oss och kollade på tv, han åt lite mer. Och nu klockan kvart över elva la jag honom i vagnen för att sova sina timmar utomhus. Jag tänkte inte rida idag, ska städa rummet som ser ut som ett helvete, och sen ska jag fixa mig inför att åka till bergsåker och mäta gulan, han är 6 år. sist han mättes vid 4 år, så var han 139,5 i mank. Hoppas han inte växt... vill ha kvar han som cponny för då kommer han troligtvis flytta till söderhamn. Sen slutmäts han när han är 8 år och sen efter det behöver man inte mäta han något mer. 


Jag tänkte ta för och efter bilder på rummet, så ni kan få se skillnaden som blivit. 
Ska börja blogga mer flitigare nu, tycker det är kul att skriva av sig lite och det är ännu roligare när man ser hur många det är som verkligen läser min blogg och så. Jag kan ge några tips på dom bloggar jag brukar läsa, tycker om att sitta och läsa såhär på morgon när man precis lagt lillen och inte vet vad man ska göra. Också vaknar man till lite och får ork till att göra det man ska göra!

www.Jennifher.blogg.se
www.moasjoddin.bloggo.nu
www.ponnysanning.se
www.gorillanpernilla.blogg.se
www.ewwefreliin.blogg.se
www.merreolofsson.blogg.se
www.dessiefriberg.blogg.se
www.christinebacklund.blogg.se
www.nattstad.se/otsn
www.honduvetcarro.blogg.se
www.amandaengstrom.blogg.se
www.sumpens.blogg.se
www.juliawivegg.blogg.se

Det är ett få tal av alla dom bloggar jag läser!

Världens finaste sparv!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0