Tisdag ♥

Idag har jag hunnit med ganska mycket iallafall, ridit två helt fina ponnyer! En gul & en vit, även fått ett mail på den vita som värkar vara mycket mycket intressant! Info mer om det kommer senare när jag vet mer osv, mailade även någon på gulan och hoppas det blir det. Då det är ett toppen ställe! Hade med mig shettisen på släp i söndags när jag red, hon tyckte det var jätte roligt. Så på torsdag ska vi ut igen.. Åh jag har sån blogg torka, vet inte vad jag ska skriva om och vet inte vad ni vill läsa om heller,men för mig spelar det kanske ingen roll då jag har så mycket för mig på dagarna.. Nu har min älskade son sovit i 4 timmar, han brukar sova 5. När han vaknar blir det lite majs eller kyckling pure och sen lite plommon efter. Han är så otroligt söt när han äter! Han börjar bli så himla stor.

Även massa nytt om lägenghet, typ fixat. Hittat en, roligt! mer om det senare då jag inte vill ge ut för mycket information så den blir upptagen, och för att inte jag vill att just en person ska bo där! 

Nu ner och se på tv, sen invänta mamma som ska in ifrån stallet och göra mat!

Hejdå! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0